Hur betalar jag min lottprenumeration i Trippelskrapet?

Du kan välja mellan att betala dina lotter via Plusgiro, internetbank eller Autogiro. Tillsammans med lotterna får du förtryckta inbetalningskort i brevlådan varje månad. Senaste betalningsdag är det datum som står på fakturan, normalt sista bankdagen varje månad.

Jag har ansökt om Autogiro. Är jag ansluten? Ska jag betala med det vanliga inbetalningskortet?

Det kan ta upp till tre veckor innan besked om anslutning kommer från banken. Fram till dess att besked kommit ska du betala lotterna med bifogat inbetalningskort.

Vad händer om jag betalar och ni hinner dra beloppet via Autogiro samtidigt?

Om dubbel betalning skett tillfaller en av betalningarna nästa lottutskick.

Vad gör jag om jag missat sista betalningsdag?

Har du missat sista betalningsdag, betala in så snart som möjligt. Kontakta kundservice om du behöver skjuta upp sista betalningsdag.

Jag vill ansöka om Autogiro. Hur gör jag?

Du som vill ansöka om Autogiro har två alternativ. Har du bank-id eller mobilt bank-id kan göra din Autogiroansökan online här


Du kan också beställa en ansökan genom att kontakta vår kundservice. 
Ring oss på vardagar mellan 08.00-18.00 eller kontakta oss via formuläret nedan så hjälper vi dig!

Kontakta oss på kundservice via e-post

Hittar du inte svar på dina frågor i något av svaren till vänster kan du kontakta oss här nedan via e-post och ställa just din fråga.
Ditt kundnummer hittar du i början av lottbrevet intill ditt namn samt på betalningsspecifikationen.