Hur löser jag in min vinst?

Det finns tre sätt att lösa in dina vinster: på lokala PRO föreningar, hos ett ATG-ombud eller genom att skicka in lotterna per post.

Vinster värda över 1000 kr eller mer: Kontakta kundservice för information.

Hos din lokala PRO förening kan du enkelt lösa in vinster upp t.o.m. 100 kronor mot nya lotter med nya vinstchanser. Vill du ha kontaktuppgifter till din närmaste PRO-förening kan du ringa till 08- 701 67 00 alternativt titta på PROs hemsida.

Hos ditt närmaste ATG-ombud kan du lösa in vinster upp t.o.m. 1000 kronor mot nya lotter eller kontanter.

Hitta ditt närmaste ATG-ombud

Väljer du att skicka in lotterna till oss ersätts dessa endast med nya lotter. Dessa kommer med ditt nästa ordinarie lottutskick. Vinstlotter skickas till:

PRO Trippelskrapet 
113 94 Stockholm

Alla vinster över 1000 kronor skall skickas in med rekommenderad post. Lotteriet står inte för portoomkostnader i samband med vinstinlösen.

Vid frågor kring vinstinlösen eller övriga frågor kring Trippelskrapet är du alltid välkommen att kontakta vår kundservice på 08-4000 5000 eller via formuläret nedan.

Är Trippelskrapets vinster skattefria?

Ja, alla våra vinster är skattefria.

Har ni någon garantitid på era premier?

För premier gäller de garantier som respektive leverantör erbjuder.

Jag har inte fått min vinst. Hur lång tid tar det innan jag får den?

Följande gäller för vinstlotter som har skickats in till kundservice:

25-kronorsvinster och vunnen ny lott: Dessa vinstnivåer betalas ut i form av nya lotter. Är du prenumerant kommer lotterna tillsammans med nästa månads lottutskick. Är du inte prenumerant får du lotterna i ett separat brev efter en till fyra veckor.

50- och 100-kronorsvinster: Dessa vinstnivåer betalas ut i form av nya lotter. Är du prenumerant kommer lotterna tillsammans med nästa månads lottutskick. Är du inte prenumerant får du lotterna i ett separat brev efter en till fyra veckor. 

Jag har inte fått min premie. Hur lång tid tar det innan jag får den?

Premier skickas i regel ca 3 veckor efter första mottagna betalning. 

Kontakta oss på kundservice via e-post

Hittar du inte svar på dina frågor i något av svaren till vänster kan du kontakta oss här nedan via e-post och ställa just din fråga.
Ditt kundnummer hittar du i början av lottbrevet intill ditt namn samt på betalningsspecifikationen.